Thursday, July 2, 2009

Slut


Sista proven var katastrof för mig, mkt dålig pilning på näst sista provet gjorde att jag o flera med mig körde fel ut på andra varvet o förmodligen fick maxtid. Sista crossprovet var markeringarna av innan slutet vilket gjorde att jag körde vid sidan om målfållan, Lasse ramlade innan målflaggen o Klas körde oxå fel. Inte riktigt den avslutning vi ville ha.. Vår förhoppning är att dom stryker provet. Men hursomhelst så var ju vårt mål att ta oss igenom vilket vi gjorde med besked!! Orken finns, jag hade lätt kunnat rulla upp till Stångebro o fortsatt köra, men nån måtta får det väl vara på nöjet. Detta har lätt varit det absolut roligaste jag nånsin gjort på motorcykel o jag kommer definitivt att komma tillbaka. Snart blir det middag o prisutdelning, ska bli intressant..

No comments:

Post a Comment